Podrobnosti o izdelku
Mizna plošča je lahko izdelana iz različnih materialov, kot so iveral, masiva, furnir ali ultrapas.
Izbira materiala je odvisna od okusa in potreb uporabnika, vendar pa ima vsak material svoje prednosti in slabosti.
Iveral je na primer enostaven za čiščenje, masivno leseno ploščo pa odlikuje visoka trdnost in trajnost. Furnir ponuja estetski videz lesa, ki je cenejši od masivnega lesa. Ultrapas je moderna izbira, ki se odlikuje po svoji odpornosti na praske in udarce. Miza z mizno ploščo izdelano iz ultrapasa je zaradi možnosti obdelave robov elegantnega videza.
Miza je enostavna za uporabo in vzdrževanje ter primerna tako za pisarno kot domačo uporabo
Zaradi lastne proizvodnje lahko mizo prilagodimo glede na vaše potrebe tudi z raznimi dodatki kot so rozeta za kable, vdelani razdelilci za elektriko…
Pošljite povpraševanje!
Miza Classic – OSNOVNI MODEL
Podnožje mize: Bela, siva ali črna barva
Dimenzija mizne plošče: dimenzije 120x80cm
Barva in material mizne plošče: iveral v različnih barvnih odtenkih
Miza Classic – DODATNE MOŽNOSTI
Dimenzije mizne plošče: 140×80, 160×80, 180×80
Barva in material mizne plošče: Masiva hrast, furnir hrast temni, Ultrapas bela s črnim robom
Navodila za uporabo
Izdelek je namenjen uporabi v notranjih prostorih. V prostoru naj bo normalna temperatura (18-23°C) in 70-75% relativne vlage.
Pohištvo oddaljite od vira toplote vsaj za 100 cm oziroma ga zaščitite s toplotnim izolatorjem.
Pohištvo je namenjeno običajni uporabi in ne vzdrži nenormalnih obremenitev.
Lesene dele pohištva lahko čistite z mehko krpo in čistilnimi sredstvi za pohištvo.
Kromirane dele očistite s sredstvi za čiščenje kroma, plastificirane kovinske dele pa s suho ali malo navlaženo krpo.
Servisiranje, odpravo napak vrši podjetje Hit Preless d.o.o. s svojimi lastnimi serviserji.
Kontakt: tel 01 361-90-10, E-naslov: info@hekainterier.si
Navodila za montažo
Pohištvo sestavite po priloženih navodilih.
Garancija in servis
Garancija
Podjetje Hit Preless d.o.o., jamči, da bo izdelek v garancijskem roku deloval brezhibno, če ga boste uporabljali v skladu z navodili.V primeru, da pride v času garancijskega roka do okvare ali nepravilnega delovanja izdelka, prodajalec izjavlja, da bo izdelek brezplačno popravil oziroma ga nadomestil z novim brezhibnim izdelkom, če popravilo ne bo mogoče. Če pooblaščeni servis izdelka ne more popraviti v 45 dneh, bo izdelek zamenjal z novim. Pohištvo ima garancijo na mehanske dele, obraba izdelka ni zajeta v garancijo. V primeru poškodb in okvar, ki bi nastale zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja ali mehanskih poškodb se reklamacija ne upošteva. Garancija preneha takoj ob kakršnem koli nepooblaščenem posegu.
- Garancija velja od dneva izročitve blaga kupcu ter se uveljavlja skupaj z računom.
- Prodajalec bo po preteku garancijskega roka še 36 mesecev zagotavljal vzdrževanje ter nadomestne dele.
- Garancija je veljavna na celotnem območju Republike Slovenije.
- Opozorilo: Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.
Pooblaščeni servis, proizvajalec in dajalec garancije:
Hit Preless d.o.o., Žlebe 1, 1215 Medvode
Servis pisarniških stolov
Naše strokovno znanje in dolgoletne izkušnje bodo podaljšale življenjsko dobo vašega pisarniškega stola.
Poleg široke ponudbe pisarniških stolov in pisarniškega pohištva, vam zagotavljamo tudi dobavo rezervnih delov in servis pri nas kupljenih pisarniških stolov.
Za vas opravimo vsa vzdrževalno obnovitvena dela na pisarniških stolih kot so menjava koles, popravilo ali menjava dvižnega mehanizma, menjava rokonaslonov ali menjava oblazinjenja sedalnega in hrbtnega dela (pretapiciranje).
Servis pisarniških stolov se izvaja na našem sedežu podjetja HIT PRELESS d.o.o., Žlebe 1, 1215 Medvode.
Plačilni pogoji
V spletni trgovini Hekainterier lahko plačujete blago na naslednje načine:
- plačilo po povzetju,
- plačilo po predračunu (s položnico ali elektronsko banko),
- z obročnim plačilom na 2 do 12 obrokov s kreditno kartico NLB d.d.,
- plačilo s PayPal računom (ponudnik PayPal omogoča plačila s kreditnim karticam).
Plačilo po povzetju
V primeru, da boste blago plačali s plačilom po povzetju, boste kupnino plačali dostavljavcu (dostavna služba DPD) ob dostavi naročenega izdelka. Znesek je viden ob zaključku nakupa v naši spletni trgovini. Stroški dostave so prav tako obračunani ob zaključku nakupa.
Plačilo po predračunu
Naročeno blago lahko plačate preko nakazila na naš TRR. Z izvajanjem aktivnosti za odpremo naročila bomo začeli takoj po prejemu nakazila kupnine na naš TRR. Postopek nam lahko pomagate pospešiti tako, da nam po izvedbi plačila posredujete dokazilo o plačilu na naš elektronski naslov info@hekainterier.si.
Plačilo s plačilnimi karticami ter obročno plačilo
Plačilo opravite s kartico preko spletnega plačilnega vmesnika (preusmeritev na varno plačilo)
V kolikor ob oddaji naročila izberete plačilo s kartico preko spleta, bodite pozorni na vnos podatkov ter da sledite vsem korakom in zaključite plačilo.
Za imetnike plačilnih kartic z odloženim plačilom banke NLB d.d., je na voljo tudi plačilo na obroke, vendar zgolj v primeru, da imajo omenjeno storitev že urejeno s svojo matično banko. Za več informacij o tovrstnih obročnih plačilih se obrnite na svojo banko.
PayPal
Naročeno blago lahko plačate z uporabo plačilnega sistema PayPal. Z registracijo pri ponudniku plačilnega sistema PayPal vam je omogočeno tudi plačevanje s kreditnimi karticami.